Die dümmsten Witze aller Zeiten
SCHÜTZT BÄUME, ESST MEHR BIBER
Von: AlliCraft

احمقانه ترین جوک ها در تمام دوران
از درخت ها محافظت کنید و اسب ابی بیشتری بخورید


دوتا کیک یزدی توی فر بودن یکیشون میگه چقدر گرمه . اون یکی میگه :اوه !‌این کیکه صحبت میکنه !

 ****
- مامان مامان ! من مامانبزرگ رو دوست ندارم 
- آروم باش عزیزم. هرچیزی که روی میز بیاد خورده میشه.

 ****

چه چیزی روی دریا هست و نمیتونه خوب صحبت کنه ؟
صدف 

 ****

یک هات داگ توی آینه نگاه کرد و موهاش رو شانه کرد.

 ****

دو تا روح کنار هم توی تاریکی نشسته بودن . یکیشون میگه من از تاریکی میترسم. اون یکی میگه نترس من ماست دارم.

 ****
صغر به هشت میگه عجب کمربند قشنگی داری !

 ****

دو تا دونه شن توی صحرا می دویدند. یکیشون به اون یکی میگه : هی ! فکر کنم دارن تعقیبمون میکنن.

 ****


کتاب اورجینال رو میتونین از آدرس زیر بصورت رایگان توی سایت دانلود کنین.

https://www.bookrix.de/_ebook-allicraft-die-duemmsten-witze-aller-zeiten/

 

اگه شما فهمیدین کجای جک ها خنده دار بود خوشحال میشم توی نظرات با من به اشتراک بگذارید